Mit tegyek, ha a csomagom nem érkezett meg?

1. lépés: Ellenőrizze a rendelése állapotát

Első sorban javasoljuk a megerősítő e-mailben található csomagkövetési szám segítségével történő rendelés állapotának ellenőrzését. A rendelés állapotát a szállító cég honlapján ellenőrizheti.

 

2. lépés: Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal

Amennyiben úgy tűnik, hogy a csomag nem került feladásra, értesítse ügyfélszolgálatunkat:

  • Telefonon: A telefonszámunk +361 445 0524. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 7:00 és 15:00 óra között elérhető.
  • E-mailben: Írja meg nekünk a support@puellaillatok.hu e-mail-címre a rendelése számát és a csomagkövetési számot.

 

Ügyfélszolgálatunk munkatársai ellenőrzik a rendelése állapotát és biztosítják csomagja újraküldését vagy pénzügyi kártérítést.


Amennyiben további kérdése van vagy segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot. Állunk rendelkezésére!

Vissza a boltba