Kézbesítés

Mennyi ideig tart a kézbesítés?

Ha munkanapon 14:00 óra előtt adja le megrendelését készleten található árukra, még aznap becsomagoljuk és elküldjük Önnek a rendelését. A csomagot 1-3 munkanapon belül kézbesítik.

 

Ezt az időt befolyásolhatják bizonyos tényezők, például a hétvégén vagy ünnepnapokon leadott rendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel, így a kézbesítés több időt vehet igénybe.

További hasznos információk:

  • A csomag nyomon követése: A rendelés feladása után küldünk egy e-mailt, amelyben megtalálja a csomag nyomon követéséhez szükséges információkat. Így figyelemmel kísérheti a csomag állapotát és helyzetét, valamint megtudhatja a kiszállítás várható időpontját is.
  • Kézbesítési cím megváltoztatása: Amennyiben a csomag feladása után szeretné megváltoztatni a kézbesítési címet, mihamarabb értesítsen minket. A címet csak abban az esetben tudjuk megváltoztatni, ha a csomag még nincs kézbesítés alatt.
  • Szállítási mód: Csomagjait a GLS és a Packeta kézbesíti. Részletesen a választható szállítási módokról a Kézbesítés és fizetés oldalon olvashat.


Bármilyen kérdés vagy a rendelése szállításával kapcsolatos további szükséges információ esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a support@puellaillatok.hu címen vagy a 0630 541 0952 telefonszámon.

Milyen szállítási opciók közül választhatok?

Arra törekszünk, hogy rendelései kézbesítése a lehető legkényelmesebb legyen, ezért több szállítási lehetőséget is kínálunk:

 

 

 

Részletes információkért a szolgáltatások áráról és fizetési módokról keresse fel Kézbesítés és fizetés oldalunkat.

 

Bármilyen kérdés vagy további szükséges információ esetén vegye fel velünk a kapcsolatot. Számunkra az Ön elégedettsége a legfontosabb.

Milyen összegen felül ingyenes a szállítás?

A szállítás 12000 Ft feletti vásárlásnál ingyenes.

Ezen kívül gyakran rendezünk korlátozott ideig érvényes speciális akciókat, mint például ingyenes szállítást alacsonyabb összegű vásárlás esetén, bizonyos termékekre vonatkozó kedvezményeket stb. Ne feledje rendszeresen figyelni weboldalunkat és közösségi oldalainkat (Facebook, Instagram, TikTok) és értesüljön időben az Önök számára készült kedvezményes ajánlatainkról.

Amennyiben további kérdése van vagy segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot. Ügyfélszolgálatunk szívesen válaszol minden kérdésére.

Hogyan tudom nyomon követni a rendelésem?

A csomag feladása után e-mailben megküldünk egy megerősítést. Ebben az e-mailben talál egy csomagkövetési számot és egy linket a csomag nyomon követéséhez. Ezeknek az információknak köszönhetően egyszerűen figyelemmel kísérheti a rendelése helyzetét és a kézbesítés várható időpontját.

Mit tegyek, ha nem kaptam megerősítő e-mailt?

  1. Ellenőrizze a spam mappát: Az e-mail véletlenül bekerülhetett a spam vagy a levélszemét mappába.
  2. Értesítse az ügyfélszolgálatot: Amennyiben az e-mailt nem találja vagy nem kapta meg, értesítse ügyfélszolgálatunkat a support@puellaillatok.hu e-mail címen vagy a+ 361 445 0524 telefonszámon. Állunk rendelkezésére.
Mennyi a szállítási költség?

A szállítási költség a kiválasztott szállítási és fizetési módtól függ. Bizonyos összegű rendelés felett a szállítás akár ingyenes is lehet.

 

 

 

Fizetési módok:

Fizetés módja Szolgáltatás díja Tranzakció időtartama

Utánvétes fizetés
Utánvétes fizetés

350 Ft ÁTVÉTELKOR

Online kártyás fizetés GoPay
Online kártyás fizetés

INGYENES AZONNAL

Fizetés banki átutalással

Fizetés banki átutalással

INGYENES 2-3 MUNKANAP

Apple Pay / Google Pay
Apple/Google pay

INGYENES AZONNAL

*Az fizetési módok aktuális díjai a kosár 2. pontjában (Fizetés & szállítás) találhatóak meg.

*A fizetési folyamat teljes mértékben biztonságos, fizethet online, banki utalással, vagy utánvéttel a kézbesítéskor.

*A futárnál fizethet készpénzben és kártyával is.

 

Több információt a szállítási költségekről itt talál: www.PUELLAillatok.hu/kezbesites

Mit tegyek, ha a kézbesített csomag sérült?

Kézbesítés előtt

A csomag átvétele előtt alaposan nézze meg a külső állapotát. Ellenőrizze, láthatóak e a csomagoláson tépés, horpadás vagy más sérülés jelei. Amennyiben a csomag láthatóan sérült, visszautasíthatja az átvételét.

 

Kézbesítés után

Amennyiben csak a kézbesítés után észlelte a csomag sérülését, egyszerűen reklamálhatja:

 

  1. Töltse ki honlapunkon a reklamációs űrlapot www.puellaillatok.hu/ugyintezes
  2. Fényképezze le a kapott csomagot és a tartalmát és küldje el nekünk a képet. Kérjük, hogy a képen a csomag minden oldala látható legyen.
  3. A reklamálni kívánt terméket gondosan csomagolja be és az ügyfélszolgálat utasításainak megfelelően az említett dokumentumokkal együtt küldje vissza.
Mit tegyek, ha a csomagban található áru sérült?

Amennyiben sérülést észlel a csomagban található termékek egyikén, a reklamációhoz hasonlóan kövesse a következő lépéseket:

  1. Töltse ki honlapunkon a reklamációs űrlapot https://www.puellaillatok.hu/ugyintezes/
  2. Fényképezze le a kapott csomagot és a tartalmát és küldje el nekünk a képet. Kérjük, hogy a képen a csomag minden oldala látható legyen.
  3. A reklamálni kívánt terméket gondosan csomagolja be és az ügyfélszolgálat utasításainak megfelelően az említett dokumentumokkal együtt küldje vissza.

 

Amennyiben további kérdése van, esetleg segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot. Állunk rendelkezésére.

Mit tegyek, ha a csomagom nem érkezett meg?

1. lépés: Ellenőrizze a rendelése állapotát

Első sorban javasoljuk a megerősítő e-mailben található csomagkövetési szám segítségével történő rendelés állapotának ellenőrzését. A rendelés állapotát a szállító cég honlapján ellenőrizheti.

 

2. lépés: Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal

Amennyiben úgy tűnik, hogy a csomag nem került feladásra, értesítse ügyfélszolgálatunkat:

  • Telefonon: A telefonszámunk +361 445 0524. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 7:00 és 15:00 óra között elérhető.
  • E-mailben: Írja meg nekünk a support@puellaillatok.hu e-mail-címre a rendelése számát és a csomagkövetési számot.

 

Ügyfélszolgálatunk munkatársai ellenőrzik a rendelése állapotát és biztosítják csomagja újraküldését vagy pénzügyi kártérítést.


Amennyiben további kérdése van vagy segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot. Állunk rendelkezésére!

Hány napig marad a csomag az átvevőhelyeken és a Z-BOXban?

A küldemény általában 2-3 napig áll rendelkezésre az átvevőhelyeken és a Z-BOXban. Fontos azonban megjegyezni, hogy ez az adat csak jelzésértékű, a tárolási idő különböző tényezőktől függően változhat.

Miután a csomagja feladásra került, közvetlenül a szállító cég kiküld egy értesítést a küldemény állapotáról és kézbesítéséről e-mailben vagy az applikáción keresztül.

Amennyiben meg szeretné hosszabbítani a csomagja tárolási idejét, vegye fel a kapcsolatot a megfelelő szállító céggel vagy módosítsa az applikációban elérhető lehetőségeket.

Amennyiben további krédése van vagy segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot. Állunk rendelkezésére!

összesen 9 termék
Vissza a boltba